نامگذاری خیابانی در چالشتر به نام شهید مدافع سلامت
کد خبر: 4056190
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

نامگذاری خیابانی در چالشتر به نام شهید مدافع سلامت

خیابانی در چالشتر در حومه شهرکرد به نام بانوی شهید مدافع سلامت، رضوان نورمند چالشتری، نامگذاری شد.

خیابان شهید رضوان نورمند

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، خیابانی در چالشتر در حومه شهرکرد به نام بانوی شهید مدافع سلامت، رضوان نورمند چالشتری، نامگذاری شد. 

نامگذاری این خیابان روز گذشته، ۲۰ اردیبهشت‌ماه طی مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، سرپرست شهرداری شهرکرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده شهید نورمند برگزار شد.

محمدرضا بیاتی، رئیس شورای اسلامی شهرکرد در این مراسم اظهار کرد: در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید نورمند، معبری از شهر چالشتر که زادگاه ایشان بود به نام این بانوی شهید مدافع سلامت نامگذاری شد.

وی گفت: در حقیقت با هیچ واژه و کلامی نمی‌توان تأثیرگذاری کادر درمان را در بحران کرونا توصیف کرد اما بر همگان آشکار است که تلاش خستگی ناپذیر آنان در این بحران، تأثیری بی‌بدیل و بی‌نظیر بر جای گذاشت.

شهید نورمند پس از اتمام دوره فوق تخصصی فلوشیپ الکتروفیزیولوژی و پیس‌میکر طی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ در تهران و همزمان در بیمارستان‌های قلب تهران، بیمارستان ارتش، بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی وغیره مشغول به کار شد. همچنین از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۲ مشغول به کار و تدریس در دانشگاه شد و در مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد و کلینیک‌های فوق تخصصی حضرت رسول(ص) و امام علی(ع) شهرکرد و بیمارستان قلب شهید چمران اصفهان به درمان بیماران می‌پرداخت. شهید نورمند در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا به این بیماری مبتلا شد و در تاریخ ۵ آذر ماه ۱۳۹۹ به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha