توزیع ۳۳ هزار پرس غذای گرم از محل موقوفات آذربایجان غربی
کد خبر: 4053134
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

توزیع ۳۳ هزار پرس غذای گرم از محل موقوفات آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: در قالب طرح ضیافت الهی ۳۳ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی برای دوازدهمین سال متوالی از سوی سازمان اوقاف با هدف دادن افطاری به بین نیازمندان اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال در قالب این طرح ۳۳ هزار پرس غذای گرم از محل درآمد موقوفات استان توزیع می‌شود که ارزش ریالی آن ۱۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر توزیع غذای گرم در شب‌های قدر نان و سیب نذری نیز در بین احیاکنندگان توزیع شد.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به انجام واکسیناسیون عمومی مقابله با کرونا مراسم احیای شب قدر در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار شد که با استقبال مردم همراه بود.

حجت‌الاسلام جوانبخت عنوان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه، راه‌اندازی کاروان شمیم شادی کرامت، برگزاری مراسم جشن تکلیف روزه اولی‌ها و پخش افطاری ساده از جمله اقدامات انجام شده اداره‌کل اوقاف در ماه رمضان است.

انتهای پیام
captcha