مشاور قرآنی استاندار کرمانشاه انتخاب شد
کد خبر: 4052365
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

مشاور قرآنی استاندار کرمانشاه انتخاب شد

نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه گفت: وحید نظریان به عنوان مشاور قرآنی استاندار کرمانشاه انتخاب شد که این امر نوید از رخ‌داد‌های خوبی برای جامعه قرآنی استان دارد.

کیوان حسینی نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه

کیوان حسینی، نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: امسال پس از شیوع کرونا اولین سال برپایی محفل نور با حضور مقام معظم رهبری بود. در این محفل چهره‌های قرآنی از سراسر کشور حضور داشتند و وحید نظریان که از افتخارات قرآنی استان و کشور است به تلاوت قرآن پرداخت.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال توجه ویژه‌ای نسبت به تلاوت وحید نظریان داشتند و این سابقه نداشته است که معظم‌له قاری را با اسم تجلیل و فراز به فراز تشویق کنند که در فرمایشان ایشان منتشر شده است.

حسینی گفت: در پی توجه خاص مقام معظم رهبری و توجه جامعه قرآنی به وحید نظریان محفل انس با قرآن و مراسم تجلیل از وی ۲۴ فروردین‌ماه در مسجد غدیر استانداری با حضور چهره‌های برجسته قرآنی استان از جمله حمید ملکشاهی از قاریان بین‌المللی و اساتید کشوری و استاندار کرمانشاه برگزار شد.

نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه تصریح کرد: این محفل پس از ۸ سال برای اولین‌بار در کرمانشاه برگزار می‌شد و استاندار کرمانشاه که خود از چهره‌های قرآنی هستند از وحید نظریان تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه به نمایندگی از جامعه قرآنی استان در محفل یاد شده به برخی از مشکلات پرداختیم و از استاندار خواستیم تا با توجه به معضلات اجتماعی که در استان داریم با استفاده از ظرفیت‌های استان چاره‌جویی کنند، بیان کرد: اولین درخواست از استاندار کرمانشاه برای داشتن مشاور در امور قرآنی بود.

حسینی تصریح کرد: ما از طرف جامعه قرآنی استان از استاندار کرمانشاه خواستیم تا در عید قرآن و بهار قرآن به جامعه قرآنی عیدی بدهند و استاندار نیز در این محفل وحید نظریان را به عنوان مشاور خود در امور قرآنی استان معرفی کرد.

وی اظهار کرد: با این انتخاب شاهد برکات بسیاری در زمینه رسیدگی به امور جامعه قرآنی خواهیم بود.

نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه تصریح کرد: در محفل یاد شده از استاندار کرمانشاه خواستیم تا در شورای فرهنگ عمومی، کُرسی و جایگاهی به جامعه قرآنی اختصاص داده شود چرا که تصمیمات بسیاری در شورای فرهنگ عمومی گرفته می‌شود که از جانب ایشان قول مساعد داده شده و پیگیر سازوکار‌های عملیاتی شدن آن نیز هستیم.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم تا از چهره‌های قرآنی که سابقه‌ای دارند در دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی استفاده شود، گفت: در محفلی که برگزار شد اهم مطالب و مشکلات جامعه قرآنی را مطرح کردیم و یکی از موضوعات مهمی که به استاندار مطرح شد تا از طریق ایشان پیگیری شود موضوع بازآموزی معلمان قرآن در آموزش و پرورش در مقاطع مختلف بود که قرار است پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha