رژیم صهیونیست؛ بارزترین ریشه بحران در غرب آسیا
کد خبر: 4052173
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

رژیم صهیونیست؛ بارزترین ریشه بحران در غرب آسیا

فرماندار شهرستان سنندج گفت: مهم‌ترین و بارزترین ریشه بحران در منطقه غرب آسیا وجود رژیم صهیونیست است، رژیمی که به تعبیر امام(ره) به مانند یک غده سرطانی مشکلات فراوانی را برای امت مسلمان ایجاد کرده است.

حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: دعای مؤمن در حق مؤمن مورد قبول درگاه حق تعالی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در آستانه روز جهانی قدس هستیم روزی که با ابتکار امام راحل و با هدف زنده ماندن آرمان‌های فلسطین در ذهن مسلمانان نامگذاری شد.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: مهم‌ترین و بارزترین ریشه بحران در منطقه غرب آسیا وجود رژیم صهیونیست است، رژیمی که به تعبیر امام(ره) به مانند یک غده سرطانی مشکلات فراوانی را برای امت مسلمان ایجاد کرده است.

وی به منشاء ناامنی‌های جهان اشاره کرد و گفت: درهر کشور جهان که ناامنی وجود داشته باشد، به طور قطع ریشه در تفکرات رژیم صهیونیستی دارد.

عسکری با بیان اینکه روز جهانی قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی ما دارد، ادامه داد: در دین مبین اسلام همواره به مسلمانان بر ظلم‌ستیزی، حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم سفارش شده است.

وی گفت: جنگ اوکراین و روسیه باعث شده که نقاب از روی صورت مدعیان حقوق بشر برداشته شود؛ کسانی که همواره شعار می دادند که ورزش را سیاسی نکنید.

فرماندار شهرستان سنندج تأکید کرد: ما طرف جنگ نبوده و نیستیم چون زخم خورده جنگ هستیم، اما دوگانگی کشورهای مدعی حقوق بشر در جنگ اخیر نشان داد که چطور طی این سال‌ها در مقابل ظلم‌هایی که به مردم فلسطین شده سکوت کردند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر به واسطه شیوع ویرس کرونا راهپیمایی و دیگر تجمعات برگزار نشده است، اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط، با حضور پرشور شهروندان و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

عسکری تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با هم همکاری لازم را داشته باشند و نسبت به فضاسازی محیطی سطح شهر در این ایام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha