بازگشت ۷۸ زندانی در چهارمحال‌وبختیاری به آغوش خانواده
کد خبر: 4050655
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴

بازگشت ۷۸ زندانی در چهارمحال‌وبختیاری به آغوش خانواده

با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ستاد دیه چهارمحال‌وبختیاری و مراجع قضایی استان، ۷۸ نفر از زندانیان استان روزه خود را با خانواده افطار کردند.

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کا زندان‌های استان، کمک دو میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، یک میلیارد و 400 میلیون ریالی ستاد دیه و رأفت اسلامی مراجع قضایی موجبات آزادی زندانیان را فراهم آورد.

احمدرضا بهرامی، رئیس‌کل دادگستری استان در مراسم آزادسازی این زندانیان گفت: سیاست‌های قوه قضائیه در سال جدید بر کاهش جمعیت کیفری متمرکز است و بر همین اساس و به یمن میلاد حضرت امام حسن مجتبی‌(ع)، تعداد 66 زندانی در قالب مرخصی، پایان حبس و یا ارفاق‌ و تخفیفات قانونی آزاد می‌شوند.

حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندان‌های استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گفت: در ماه مبارک رمضان هر ساله مردم خیرخواه و نوع‌دوست با کمک‌های نقدی خود موجب می‌شوند تا گل لبخند بر لبان فرزندان مددجویان استان بنشیند.

وی گفت: در سال گذشته، 155 نفر از محکومان مالی جرایم غیر عمد با کمک ستاد دیه و به همت مردم طعم آزادی را چشیدند.

محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: اغلب زندانیان به لحاظ فکری و یا مادی از اقشار ضعیف جامعه هستند و ما تمام همت خود را به‌کار گرفته‌ایم تا با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود زمینه آزادی و معیشت و اشتغال آنها را فراهم کنیم.

وی افزود: تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و اجرای برنامه‌های توانمندسازی، کمک کنیم تا زندانیان پس از آزادی مجدداً به چرخه جرم باز نگردند.

انتهای پیام
captcha