مؤسسات قرآنی و فعالان فضای مجازی به نمایشگاه قرآن فارس فراخوانده شدند
کد خبر: 4048258
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

مؤسسات قرآنی و فعالان فضای مجازی به نمایشگاه قرآن فارس فراخوانده شدند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، گروه‌های تولید محتوای فضای مجازی، گروه‌های جهادی و تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب جهت حضور در نمایشگاه قرآن این استان دعوت به عمل آورد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارساحمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن این استان در ماه مبارک رمضان، گفت: این نمایشگاه در بازه زمانی 27 فروردین تا پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری در صحن حضرت معصومه(س) حرم مطهر  حضرت شاهچراغ(ع) ورودی باب‌الرضا برپا خواهد شد.

وی از تمام مؤسسات و تشکل‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، گروه‌های جهادی، گروه‌های تولید محتوای فضای مجازی و تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان محصولات عفاف و حجاب استان جهت حضور در نمایشگاه فوق دعوت به عمل آورد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 40 غرفه برپا خواهد شد، گفت: همچنین خبرگزاری ایکنا به‌عنوان تنها رسانه قرآنی استان فارس نیز قطعاً در این نمایشگاه حضور خواهد شد تا بتوانیم از ظرفیت این بازوی رسانه‌ای جهت انعکاس فعالیت‌های نمایشگاه نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام
captcha