استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش جهت نوآوری
کد خبر: 4047714
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
در جلسه هم اندیشی اعضای مجمع جهادگران استان مطرح شد

استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش جهت نوآوری

مسئول مجمع جهادگران استان سیستان و بلوچستان گفت: آموزش دانش بنیان توسط مرکز نوآوری های بنیاد احسان ویژه گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری جهت نوآوری رویکرد مجمع جهادگران استان در سال جاری است.

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، میثم فراهی، مسئول مجمع جهادگران استان در جلسه هم‌اندیشی اعضای مجمع جهادگران استان و مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) که شامگاه 18 فروردین ماه در زاهدان برگزار شد، با تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۱ مجمع جهادگران استان خواستار پشتیبانی ویژه از کارگروه‌های تخصصی مجمع و گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی کما فی السابق شد.

وی با بیان این مطلب که آموزش دانش بنیان توسط مرکز نوآوری‌های بنیاد احسان ویژه گروه‌های جهادی افزود: استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری به منظور نوآوری در فعالیت‌های گروه های جهادی را از برنامه‌های این مجمع در سال جدید اعلام کرد.

علیرضا راشکی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان نیز در جلسه هم اندیشی با اعضای مجمع جهادگران استان با تأکید بر شعار سال خواستار شناسایی ظرفیت‌های دانش بنیان در راستای تولید و اشتغال و حمایت این نهاد انقلابی از پروژه‌های دانش بنیان گروه های جهادی شد.

راشکی با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی با استفاده از رهنمود مقام معظم رهبری در شعار سال با استفاده از طراحی‌ مدل دانش بنیان جهت الگوی تولید و اشتغال ادامه داد: امیدواریم در عمل با ارتباط گیری گروه‌های جهادی با دانشگاه‌ها و مراکز رشد، شاهد رشد و پیشرفت نهضت کارآفرینی برای مردم باشیم.

در پایان جلسه پیشنهاد گروه‌های جهادی دانش بنیان و کارگروه تخصصی دانش بنیان و برنامه ریزی اطعام ماه مبارک رمضان توسط اعضای مجمع صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha