حمایت همه جانبه سپاه فجر از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان
کد خبر: 4047488
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

حمایت همه جانبه سپاه فجر از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان

فرمانده سپاه فجر فارس از حمایت همه جانبه این سپاه از شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان نخبه در راستای تحقق شعار امسال خبر داد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 18 فروردین در آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید سازمان بسیج کارگران و کارخانجات این استان، به شعار امسال اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق این شعار سپاه فجر از شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان نخبه حمایت همه جانبه خواهد کرد.

وی افزود: این شرکت‌ها منشأ رونق تولید، خودکفایی ملی، جذب نخبگان و اشتغال‌آفرین هستند و پشتیبانی از این شرکت‌ها وظیفه مهم مسئولان و مدیران کشور است.

بوعلی در ادامه کارگران را یکی از ارکان اصلی اقتصاد و تولید در کشور دانست و گفت: کارگران در عرصه‌های مختلف کشورمان نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه جامعه کارگری همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشقدم هستند، افزود: امروز نیز کارگران یکی از اقشار پویا و تاثیرگذار جامعه هستند.

بوعلی با اشاره به وظایف بسیج کارگران و کارخانجات، یکی از مهم‌ترین وظایف این طیف را ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی دانست و گفت: حمایت از تولید ملی و صنایع بومی و خرید کالای ایرانی نه تنها موجب اشتغالزایی برای جوانان می‌شود بلکه تضمین امنیت شغلی برای کارگران را نیز به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر فارس، وظیفه دیگر بسیج کارگری را پیگیری و حل مشکلات این قشر برشمرد و افزود: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس در حوزه حل مشکلات صنایع بومی عملکرد خوبی داشته است و با همکاری سایر نهادها و سازمان ها توانسته برخی از مشکلات کارخانجات را پیگیری و حل کند.

محمد جواد مختاری، مسئول سابق سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس نیز در این مراسم افزود: هم‌افزایی و تعامل صمیمانه و فعال بسیج کارگران و کارخانجات فارس با جامعه کارگری و کارفرمایان یکی از عوامل موفقیت این سازمان بوده است.

وی تصریح کرد: مجموعه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس در دوره اخیر ضمن حضور فعال در میدان و رصد مشکلات کارگران و کارخانجات، پیگیری دغدغه‌های کارگران را در راس فعالیت های خود  قرار داده و طرح‌های موثری را نیز برای حل این مشکلات تدوین و ارائه کرده است.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات محمد جواد مختاری تجلیل و نادری‌منش به عنوان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس معرفی شد. همچنین محمد جواد مختاری نیز به عنوان مشاور و مسئول دفتر فرماندهی سپاه فجر معرفی شده است.

انتهای پیام
captcha