روحانیت با جان خویش به میدان می‌رود
کد خبر: 4047259
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

روحانیت با جان خویش به میدان می‌رود

مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی ضمن محکومیت حادثه هتک حرمت در حرم مطهر رضوی، گفت: روحانیت با هدف ترویج تعالیم اهل بیت(ع) نه صرفاً با قلم، سخن، منبر و خطابه، بلکه با جان و خون خویش به مصاف و میدان رفته و می‌رود.

آیت‌الله سیدمصباح عاملی به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، آیت‌الله سیدمصباح عاملی در پیامی ضمن محکومیت حادثه هتک حرمت در حرم مطهر رضوی، شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی را تسلیت گفت و از مسئولان ذیربط خواستار پیگیری و مجازات عاملان شد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب / 23)

هتک حرمت حریم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام) و جنایت و حمله مسلحانه به سه روحانی انقلابی، جهادگر، مردمی و خدمتگزار به‌ویژه در حاشیه شهر و شهادت مبلغ جهادی و انقلابی و شخصیت دلسوز، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین آقای اصلانی، رزمنده دوران دفاع مقدس و برادر دو شهید، موجب تاسف و تاثر شد.

شهادت این عالم بزرگوار و مجاهد، حادثه فراموش نشده در حوزه علمیه خراسان است که برای چندمین‌بار نشان داد که روحانیت با هدف ترویج تعالیم اهل بیت علیهم‌السلام نه صرفاً با قلم، سخن، منبر و خطابه، بلکه با جان و خون خویش به مصاف و میدان رفته و می‌رود.

این فاجعه جانگداز را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حوزه علمیه خراسان، ارادتمندان و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و ضمن آرزوی علو درجات این شهید والا مقام، برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن دو عزیز مجروح این حادثه، شفای عاجل از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

اینجانب ضمن محکومیت این هتک حرمت در حرم مطهر امام رضا(ع)، از مسئولان ذیربط خواستار پیگیری و مجازات عاملان استکباری و تکفیری این حادثه هستم.

سید مصباح عاملی،مدیر حوزه علمیه خراسان

انتهای پیام
captcha