ثبت 470 مورد خاطرات والدین شهدا در یزد
کد خبر: 4047043
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

ثبت 470 مورد خاطرات والدین شهدا در یزد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: 470 مورد ضبط خاطرات صوتی و تصویری والدین شهدای استان انجام شده و این اقدام در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود.

محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، امروز، 16 فروردین در جمع همکاران این معاونت، از پیگیری جدی ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا در سال جدید خبر داد.

فاضلی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان یزد با توجه به کهولت سن اغلب والدین شهدا و ضرورت جمع‌آوری و ثبت خاطرات این عزیزان به‌عنوان گنجینه‌های معنوی دفاع مقدس، اجرای طرح خاطره نگاری است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر انجام این طرح افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته بیش از دو هزار نفر از والدین شهدا به رحمت خدا رفته‌اند و ما از نعمت بزرگی محروم شدیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در سال گذشته 470 مورد ضبط خاطرات صوتی و تصویری پدر و مادران شهدای استان یزد انجام شده و این برنامه در سال جاری ادامه خواهد داشت.

فاضلی با اشاره به اینکه پرونده سه هزار و ۶۹۲ شهید در استان یزد ثبت‌ شده است بیان کرد: با بررسی‌هایی که صورت گرفته، تعداد شهدای استان یزد بیش از چهار هزار نفر هستند که پرونده‌های این عزیزان به دلایل مختلف به سایر استان‌های کشور منتقل‌ شده است.

انتهای پیام
captcha