مدارس البرز حضوری می‌شود
کد خبر: 4045660
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

مدارس البرز حضوری می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش، از ۱۴ فروردین‌ماه تمامی آموزش‌های مقاطع تحصیلی در مدارس دولتی و غیردولتی استان، حضوری خواهد بود.

بازگشایی مدارس

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش، از ۱۴ فروردین ماه تمامی آموزش‌های مقاطع تحصیلی در مدارس دولتی و غیردولتی استان، حضوری خواهد بود.

وی افزود: حضور تمامی دانش‌آموزان مطابق برنامه هفتگی الزامی بوده و غیبت غیرموجه دانش‌آموزان نیز در شورای مدرسه تعیین تکلیف می‌شود.

این مسئول با تأکید بر این‌که استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تدریس ممنوع بوده و فقط به عنوان پشتیبان و مکمل تدریس قابل استفاده خواهد بود، ادامه داد: استفاده از ماسک در مدارس اجباری بوده اما رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی که موجب گرو‌ه‌بندی دانش‌آموزان می‌شد، ضرورتی نخواهد داشت.

حجرگشت خاطرنشان کرد: تمامی محیط و سطوح در مدارس، روزانه ضدعفونی شده و پنجره‌های کلاس‌ها باید حداقل ۱۰ دقیقه در هر زنگ درس باز شوند. ساعات درسی و تعداد زنگ کلاس‌های تمامی مدارس به حالت قبل کرونا بازمی‌گردد و هیچ کاهش از این بابت وجود نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با تأکید بر این‌که شرط واکسیناسیون برای حضور دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد، افزود: وضعیت سرویس و حمل و نقل دانش‌آموزان نیز بسته به نظر خانواده‌ها تعیین می‌شود و در صورت نیاز، سرویس از جانب مدرسه به شکل قبل دوران کرونا تعبیه خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha