اجرای ۴۰۰ پروژه آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستاهای اردبیل
کد خبر: 4045530
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

اجرای ۴۰۰ پروژه آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستاهای اردبیل

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، به اجرای ۴۰۰ پروژه آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستاها توسط سپاه اردبیل اشاره کرد و گفت: ما به صورت محله‌محور سعی کردیم تا محرومیت‌زدایی را در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام دهیم.

طرح محرومیت زداییبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ علی حبیب‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، نهم فروردین‌ماه، در بازدید از طرح‌های مختلف سپاه اردبیل، اظهار کرد: رسالت اصلی سپاه پاسداران حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است که به دور از جنبه نظامی، سپاه در ۴ دهه اخیر توانسته در عرصه‌های مختلف همراه و خادم مردم باشد.

حبیب‌زاده افزود: در سال‌های اخیر گروه‌های جهادی با هدف محرومیت‌زدایی، کمک به نیازمندان، توجه و تمرکز بر آسیب‌های اجتماعی سعی کرده تا در کنار مردم گام‌های اساسی را بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۲ سال اخیر و با شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی در ۶ گام عملی سعی کرد تا غربالگری، بیماریابی، مراقبت و قرنطینه را به درستی انجام داده و برنامه‌های حمایتی را نیز در کنار توزیع بسته‌های بهداشتی، آموزش و فرهنگ‌سازی انجام دهد.

حبیب‌زاده اضافه کرد: در قالب این طرح ما در سپاه اردبیل موفق شدیم بیش از ده‌ها بسته معیشتی و بهداشتی را تهیه و توزیع کنیم که در این زمینه مجموعه سپاه از همراهی خیرین و افراد نیکوکار محروم نبوده است.

وی به اجرای ۴۰۰ پروژه آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستاها توسط سپاه اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ما به صورت محله‌محور سعی کردیم تا محرومیت‌زدایی را در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام دهیم.

حبیب‌زاده به برگزاری کنگره سرداران شهید و ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اشاره کرد و گفت: به نیت برگزاری این کنگره، طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی نیز اجرا شده و ۵ هزار اصله نهال در مناطق مختلف غرس و بوستان شهدا راه‌اندازی شده است.

وی از تداوم اقدامات حمایتی بسیج و سپاه از کارگاه‌های اشتغال‌زا خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز در تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال در قالب تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی سعی خواهیم کرد تا به مأموریت خطیر خود به شایستگی عمل کنیم.

 
انتهای پیام
captcha