کارگروه‌های جهادی، هجرت معنوی در مسیر کمال است
کد خبر: 4045165
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷

کارگروه‌های جهادی، هجرت معنوی در مسیر کمال است

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کارگروه‌های جهادی هجرت معنوی در مسیر کمال‌گرایی است، گفت: جهادگر شخصی است که فراتر از فعالیت‌های روزمره کار انجام می‌دهد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، ظهر شنبه، ششم فروردین در جمع گروه‌های جهادی دانشجویی لرستان، اظهار کرد: کار جهادی یک هجرت معنوی است یعنی انسان مانند دوران دفاع مقدس از خانواده، امکانات دنیوی و مادیات بگذرد.

وی با بیان اینکه امروز کار جوانان جهادی هجرت معنوی است و گروه‌های جهادی به‌معنای واقعی این هجرت را به منصه ظهور می‌گذارند، ادامه داد: یک جهادگر واقعی بعد از هجرت معنوی باید پا در مسیری کمال‌گرایانه بگذارد.

زیویار با اشاره به اینکه یک جهادگر شخصی است که فراتر از فعالیت‌های روزمره کار انجام می‌دهد، ادامه داد: مسئله اصلی امروز کشور در نامگذاری مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال مشخص است و می‌بایست انجام کارها به‌صورت مجاهدانه، فراتر از انجام معمول روزمره و در راستای همین نامگذاری صورت گیرد.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه دانشجویان جهادی و بسیجی که از ولایت‌مدارترین قشر جامعه هستند امور را به شکل جهادی انجام دهند، افزود: گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی و کارهای جهادی در مناطق محروم وظیفه‌ای ندارند و هر قدمی که در این راه برداشته می‌شود، اجر و ثواب است.

وی با اشاره به اینکه نکته مهم دیگر کار جهادی این است که زمان و مکان ندارد و به هر شکلی که صورت پذیرد توفیق است، افزود: کار جهادی در بطن دین ما و با تاریخ این کشور عجین است و مختص به نسل خاصی نیست و امید است همه جامعه در هر جایگاهی جهادگونه به رفع مشکلات که اهم آنها مربوط به مسئله معاش مردم است، اهتمام ورزند.

انتهای پیام
captcha