گروه‌های جهادی کرمان تجلیل شدند
کد خبر: 4043368
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

گروه‌های جهادی کرمان تجلیل شدند

آئین تجلیل از گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد.

تجلیل گروه های جهادی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آئین تجلیل از گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان امروز ۲۵ اسفندماه و در آستانه ولادت امام زمان(عج) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان در مرقد شهدای گمنام کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم با بیان اینکه حضور و فعالیت در گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم بسیار ارزشمند است، گفت: فعالیت‌های جهادی به رفع محرومیت از منطقه‌ای کمک می‌کند که کار بزرگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان، خودسازی را ارمغان فعالیت‌های جهادی عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های جهادی افزایش روحیه سازندگی و مسئولیت‌پذیری شرکت کنندگان در این طرح را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام حجت معین‌الدینی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امسال گروه‌های جهادی همکار ستاد، در تمام بحران‌ها در میدان بودند ادامه داد: گروه‌های جهادی هم در خدمت‌رسانی به محرومین و هم در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در خط مقدم بودند و در بحران‌های جنوب کرمان نیز خط شکن بودند که این روحیه جهادی، ایثار و گذشت قابل تقدیر است و باید در جامعه گسترش پیدا کند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان با اشاره به اینکه برای ورود تخصصی‌تر به مسائل حوزه اجتماعی در سال جدید برنامه‌ریزی شده است، افزود: بنیاد احسان در استان کرمان در موارد متعددی مانند آبرسانی به مناطق کم آب، کمک‌های آموزشی به دانش‌آموزان، خدمت رسانی قرارگاه امدادی در بحران‌ها، تامین جهیزیه، خدمات بهداشتی در حوزه تخصصی کرونا و تامین خسارات دام و لوازم منازل افراد آسیب دیده از سیل فعالیت می‌کند.

معین‌الدینی تصریح کرد: فعال کردن موکب‌ها و کمک به هیئت‌های مذهبی استان برای برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم اهل‌بیت(ع) و همچنین پویش‌های متعدد دلگرمی احسان، لبخند احسان، احسان المقاومه، احسان زندگی وغیره به همت جهادگران در استان کرمان انجام شده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام
captcha