آغاز عملیات آبرسانی به ۱۰ روستا در قلعه‌گنج
کد خبر: 4043265
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۰ روستا در قلعه‌گنج

آئین آغاز فعالیت‌های جهادی بسیجیان در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای با محوریت شهرستان قلعه‌گنج و آبرسانی به ۱۰ روستا در قلعه‌گنج برگزار شد.

حمیدرضا الله‌بداشتی جانشین بسیج سازندگی کشور

به گزارش ایکنا از کرمان، آئین آغاز فعالیت‌های جهادی بسیجیان در سطح ملی، استانی و پهنه منطقه‌ای با محوریت شهرستان قلعه‌گنج و آبرسانی به ۱۰ روستای این منطقه توسط قرارگاه و گروه‌های جهادی فعال در نوروز ۱۴۰۱، امروز ۲۴ اسفنده ماه در قلعه‌گنج برگزار شد.

حمیدرضا الله‌بداشتی، جانشین بسیج سازندگی کشور در این آئین با گرامیداشت یاد شهدا و اشاره به وجود بیش از ۴۲ هزار گروه جهادی سازماندهی شده، بیان کرد: ظرفیت بی بدیل گروه‌های جهادی امروز برای کمک به مردم به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و کم رنگ کردن چهره فقر بسیار قابل توجه است.

وی به نقش گروهای جهادی در کمک به دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در خدمت‌رسانی‌ها، گفت: امروز دو قرارگاه ملی کشور در جنوب کرمان فعالیت خود را آغاز کرده است و در حوزه آب شرب سالم و کشاورزی این منطقه، اقدامات خوبی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در استان انجام می‌دهند.

جانشین بسیج سازندگی کشور، افزود: در نوروز ۱۴۰۱ که بهار خدمت نام ‌گذاری شده است، ۵ قرارگاه ملی، ۳۲ قرارگاه استانی و بیش از ۱۶۰ قرارگاه پهنه‌ای شهرستانی را سازماندهی کردیم و با استفاده از ظرفیت ۲هزار و ۱۰۰ گروه جهادی(۴۵ هزار نفر) در سراسر کشور به خدمت‌رسانی به مردم خواهیم پرداخت.

الله‌بداشتی با اشاره به اولویت بندی اقدامات جهادی، خاطر نشان کرد: امروز لوکوموتیو بسیج پیش رونده و پیش برنده است. ما برای هم‌افزایی در کنار مردم قرار خواهیم گرفت تا بتوانیم خدمتگزار باشیم.

وی اقدامات جهادگران را خودسازی خواند و گفت: این خودسازی جهادگر را برای اقدامات جهادی بیشتر آماده می‌کند و جهادگران در ایام نوروز سختی هجرت را برای کمک به هم نوعان خود به جان می‌خرند و تعطیلات نوروز را در کنار محرومین سپری می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha