شرکت بیش از 5 هزار دانش آموز مهابادی در راهیان نور مجازی
کد خبر: 4038333
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

شرکت بیش از 5 هزار دانش آموز مهابادی در راهیان نور مجازی

فرماندار ویژه مهاباد: امسال راهیان نور مهاباد به‌صورت مجازی بوده و بیش از پنج هزار دانش‌آموز مهابادی به علت شیوع کرونا به صورت مجازی در این برنامه شرکت کرده و با رویدادهای جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس و رشادت مردم در اوایل انقلاب آشنا می‌شوند.

امیر قادری، فرماندار ویژه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، امیر قادری، فرماندار ویژه مهاباد، 4 اسفند در آیین برگزاری مجازی راهیان نور مهاباد اظهار کرد: دفاع مقدس جزء حساس‌ترین دوران نظام جمهوری اسلامی بود که با رشادت، ایثار و از خودگذشتگی مردم در جنبه‌های مختلف به پیروزی رسید و ضروری است تجریبات ارزشمند آن برای نسل‌های بعدی بازگو شده و هر مکتب و آرمانی برای استمرار نیاز به ترویج و فرهنگ‌سازی دارد و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین دوران جنگ تحمیلی باید در بین اقشار مختلف و نسل‌های دوم و سوم جامعه منتشر و برای استمرار این نهضت تلاش شود.

وی افزود: شیوع کرونا برنامه‌های راهیان نور را تحت تاثیر قرار داده و در شرایط فعلی نقش فضای مجازی و اصحاب رسانه در زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت آن دوران و جانفشانی و از خودگذشتی مردم برای نظام اسلامی پر رنگ‌تر از گذشته است.

فرماندار ویژه مهاباد تصریح کرد: جبهه‌های جنگ تداعی‌کننده ظلم و ستیز استکبار علیه مردم کشورمان بوده و امروزه به برکت خون شهدا و و فرهنگ زنده ایثار و شهادت، کشور ما جزو امن‌ترین مناطق در بین کشورهای خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به موضوع راهیان نور همواره تأکید داشته و دارند و یکی از ضرورت‌های مهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تقویت فرهنگ دفاع مقدس و بهره‌گیری از ارزش‌های آن است که با بهره‌گیری از نسخه شفابخش دفاع مقدس می‌توان در همه مقاطع به پیروزی و موفقیت دست یافت.

قادری بیان کرد: امسال راهیان نور مهاباد به‌دلیل شیوع کرونا به‌صورت مجازی بوده و بیش از پنج هزار دانش‌آموز مهابادی در این برنامه شرکت کرده و با رویدادهای دوران دفاع مقدس و رشادت مردم در اوایل انقلاب آشنا شدند.

انتهای پیام
captcha