دروغ‌گویی در سایه معنویت حیله همیشگی منافقان است
کد خبر: 4037140
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
امام جمعه موقت بیرجند:

دروغ‌گویی در سایه معنویت حیله همیشگی منافقان است

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: دروغ‌گویی و خیانت در سایه معنویت، شگرد منافقان است‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز ۲۹ بهمن‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند با اشاره به فضیلت عبادت در ماه‌های رجب و شعبان، گفت: منافقان با نفوذ و برنامه‌ریزی سعی در گمراهی مسلمانان دارند و با چهره به ظاهر منافقانه خود دست دوستی دراز کرده و به فرهنگ و دین و اقتصاد حمله می‌کنند.

وی افزود: دروغ‌گویی و خیانت در سایه معنویت، شگرد این افراد و منافقان است و آن‌ها از گفتن دروغ ترسی ندارند و دائما دم از امام و شهدا می‌زنند ولی در واقع هدفشان ریشه‌کنی انقلاب و امام و شهداست.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید به باطن رفتار این افراد، گروه‌ها و منافقان توجه کرد تا چهره واقعیشان برملا شود و این امر  جز با هوشیاری امکان‌پذیر نیست.

رحیم آبادی بیان کرد: در طول تاریخ نیز رضاخان، سیاست نفاق را دنبال می‌کرد و با راه انداختن دسته‌های عزاداری مردم را فریب می‌داد؛ تمام گرفتاری‌های نظام ناشی از این رفتارهای دروغین و به ظاهر خوب است که مردم را فریب می‌دهد.

وی با اشاره به جریان نوشت افزار ایرانی و ترویج آن که ده ساله شده است گفت: باید ترویج تولید و استفاده نوشت افزار ایرانی اسلامی را که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به جشنواره فیلم فجر افزود: در بستر این جشنواره می‌توان محتواهای مفید و اسلامی تولید کرد که سبب تحکیم بنیان جامعه و خانواده‌ها شود.

رحیم آبادی با اشاره به برگزاری کنفرانس وین گفت: امیدواریم با هوشیاری بتوانیم توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی کنیم؛ دشمنان اسلام، کفار، مشرکان و منافقان هستند و در نماز هر هفته باید مسلمانان با جریان نفاق و راه‌های مقابله با آن آگاه شوند.

وی با اشاره به جایگاه امام و انقلاب، یادآور  شد: با تدبیر امام راحل که استاد معارف است امروزه هم انقلاب در مسیر تمدن اسلامی در حرکت است و برای تحقق این مهم باید تلاش بیشتر کنیم.

انتهای پیام
captcha