تشدید نظارت‌های کرونایی در گلستان
کد خبر: 4035953
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
استاندار گلستان خبر داد:

تشدید نظارت‌های کرونایی در گلستان

استاندار گلستان از تشدید نظارت‌های کرونایی در گلستان خبر داد و گفت: هم اکنون ۵۵۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر براثر کرونا فوت کردند.

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که ۲۳ بهمن در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مدارس گلستان همچنان به صورت غیرحضوری فعال بوده اما در مناطقی که محدودیت اینترنت دارند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

زنگانه با بیان اينکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان پنج نفر به علت کرونا فوت کرده و هشت شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، تصریح کرد: هم اکنون ۵۵۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده و بار مراجعات سرپایی هم رو به افزایش است.

استاندار گلستان افزود: ارائه هرگونه خدمات به ارباب رجوع منوط به ارائه کارت واکسن بوده و از ورود کارمندان دولتی که واکسن نزدند، به ادارات جلوگیری خواهد شد.

زنگانه گفت: کنترل هوشمند کرونایی در بانک‌ها، هتل‌ها، مهد کودک‌ها، دفاتر پیشخوان، پایانه‌های درون و برون شهری، مکان‌های ورزشی و دستگاه‌های اجرایی استان تشدید می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha