آزادسازی 17 زندانی نیازمند شیرازی در جشن انقلاب
کد خبر: 4035520
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۸

آزادسازی 17 زندانی نیازمند شیرازی در جشن انقلاب

همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری اداره‌کل زندان‌های فارس و خیران و انجمن حمایت زندانیان شیراز، زمینه آزادی 17 زندانی جرائم غیرعمد در شیراز فراهم شد.

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، شیراز، جشن انقلاببه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با همکاری اداره‌کل زندان‌های فارس و انجمن حمایت زندانیان شیراز و خیرانی که حتی حاضر به اطلاع‌رسانی نام خود نشده‌اند، زمینه آزادی 17 زندانی در شیراز فراهم شد.

با مشارکت یکی از خیرین نیکوکار و با پرداخت 767 میلیون ریال زمینه آزادی 15 نفر از محکومین مالی فراهم شد. همچنین با همکاری دو نفر از نیک‌اندیشان شیرازی به مبلغ 198 میلیون ریال و  مؤسسه آموزشی به مبلغ 150 میلیون ریال زمینه آزادی دو زندانی فراهم شد.

محمود قربانی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز شامگاه پنج‌شنبه، 21 بهمن در این رابطه گفت: همزمان با دهه پر فروغ فجر، این نیک‌اندیشان در مجموع بیش از یک میلیارد و 290 میلیون ریال به حساب انجمن حمایت زندانیان شیراز واریز کردند که با این مبلغ زمینه آزادی 17 زندانی فراهم شده است.

وی اظهار کرد: خیران می‌توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به حساب بانک ملی ایران به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۷۸۹۰  به نام انجمن حمایت شیراز واریز کنند.

انتهای پیام
captcha