عمل به فرمایشات رهبری زمینه رضایت مردم را فراهم می‌کند
کد خبر: 4033090
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

عمل به فرمایشات رهبری زمینه رضایت مردم را فراهم می‌کند

امام‌جمعه بوکان به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مسئولان و تولیدکنندگان باید فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا رضایت مردم را که ولی نعمتان انقلاب هستند به‌ دنبال داشته باشد.

ملاعباس احمدی امام جمعه بوکانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا ملاعباس احمدی، امام‌جمعه بوکان، 12 بهمن در مراسم نواختن زنگ انقلاب در این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای مردم ایران و کشورهای اسلامی منطقه منشأ خیر، برکت و امنیت پایدار بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، ایران را در جهان تبدیل به کشوری اثرگذار کرد، افزود: امروز کمتر کشوری چنین خصوصیتی دارد که بدون دخالت کشورهای بیگانه به راه خود ادامه داده و زمینه یک امنیت پایدار را در کشور به وجود آورد.

امام‌جمعه بوکان ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده الهی در اواخر قرن بیستم بودف این انقلاب جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

وی تصریح کرد: اکنون پس از گذشت چهار دهه از عمر گران‌مایه‌ انقلاب لازم است که به بازخوانی برخی دستاوردهای آن برای نسل امروز پرداخته شود تا در حفظ انقلاب کوشاتر باشیم.

ماموستا احمدی بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته و سال‌ها طول می‌کشد تا همه‌ آثار و نتایج این پدیده‌ الهی آشکار شده و مورد تحلیل قرار گیرد.

وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: همه مسئولان و تولیدکنندگان باید فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا رضایت مردم را که ولی نعمتان انقلاب هستند، به‌دنبال داشته باشد.

 

انتهای پیام
captcha