نشست «ارتباط حوزه علمیه و فناوری‌های نوین» در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4032915
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

نشست «ارتباط حوزه علمیه و فناوری‌های نوین» در شیراز برگزار می‌شود

نشست علمی و تخصصی مرکز رشد و نوآوری حوزه علمیه استان فارس با موضوع ارتباط «حوزه علمیه و فناوری‌های نوین» در شیراز برگزار خواهد شد.

نشست حوزه علمیه و فناوری های نوینبه گزارش ایکنا از فارس،  به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، نشست علمی و تخصصی مرکز رشد و نوآوری حوزه علمیه استان فارس با موضوع ارتباط «حوزه علمیه و فناوری‌های نوین» در شیراز برگزار خواهد شد.

 اولین جلسه از سلسله نشست‌های حوزه علمیه و فناوری با موضوع هوش مصنوعی و کارکردهای آن روز چهارشنبه، ۱۳ بهمن‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

این برنامه که به همت مرکز رشد و نوآوری حوزه علمیه استان فارس(تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان فارس) و با همکاری معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان فارس، برگزار می‌شود. اولین نشست از نشست‌های موضوعی پیرامون ارتباط حوزه علمیه و فناوری‌های نوین خواهد بود.

سجاد ایام، مدیر مرکز رشد و نوآوری حوزه علمیه استان فارس در خصوص این نشست گفت: این نشست با حضور نصیری، رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز و با رویکرد آگاهی‌بخشی و تبیین نقاط برخورد در حوزه هوش مصنوعی و ماموریت‌های جامعه روحانیت در حوزه علمیه نخبگان برگزار خواهد شد که در میان طلاب حوزه علمیه می‌تواند منجر به درک مشترکی از فضای فنی و فضای علوم انسانی هوش مصنوعی شود.

انتهای پیام
captcha