هم‌افزایی ستاد فهما و تبلیغات اسلامی خوزستان جهت رشد برنامه‌های مساجد
کد خبر: 4032268
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

هم‌افزایی ستاد فهما و تبلیغات اسلامی خوزستان جهت رشد برنامه‌های مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با موضوع هم‌افزایی این دو مجموعه جهت رشد برنامه‌های فرهنگی مساجد دیدار کردند.‌

هم‌افزایی ستاد فهما و اداره کل تبلیغات خوزستان برای رشد برنامه‌های فرهنگی مساجدبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان، بر هم‌افزایی بیشتر نسبت به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد تاکید کرد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در دیدار گفت: برنامه‌های خوبی به مناسبت دهه فجر برنامه‌ریزی و تدوین شده است که نیازمند همراهی و کمک سایر دستگاه‌های فرهنگی هنری عضو این کمیته است.
 
وی با اشاره به عضویت سازمان تبلیغات اسلامی در شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: اهمیت تشکیل و حضور دستگاه‌های عضو این شورا در جهت هم‌افزایی و رشد برنامه‌های فرهنگی هنری مساجد امری ضروری است.
 
مدیر ستاد فهما خوزستان اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری هماهنگی برنامه‌های مساجد در تشکیل جلسات هم‌سو و در جهت مسجد تراز اسلامی لازم و اهمیت هم‌افزایی در اجرای برنامه‌ها نیاز است.
 
حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد سامانه جامع بچه‌های مسجد و رویداد ملی فهما در راستای شناسایی، جذب و ساماندهی بچه‌های مسجد عنوان کرد: شورای هماهنگی کانون‌های مساجد با محوریت نماینده ولی فقیه و سایر مدیرانی که به نوعی با مسجد ارتباط دارند جهت هم‌افزایی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و انتقال تجربیات و مفاهیم انقلاب به نسل آینده در مساجد و محلات بسیار پر اهمیت و ضروری است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به پوشش خبرهای حوزه دینی، مذهبی و به خصوص خبرهای حوزه مساجد تصریح کرد: از رسانه‌های مختلف در این حوزه و به خصوص خبرگزاری شبستان و پایگاه خبری فهما در جهت اطلاع‌رسانی تخصصی در حوزه‌های مذکور کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام
captcha