صدور ۴۰ گواهینامه پایان دوره آموزش قرآن در رباط‌کریم
کد خبر: 4032146
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

صدور ۴۰ گواهینامه پایان دوره آموزش قرآن در رباط‌کریم

۴۰ گواهینامه پایان دوره آموزش قرآن کریم از سوی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم ویژه اعضای گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج) صادر و اعطا شد.

صدور ۴۰ گواهینامه پایان دوره آموزش قرآن در رباط‌کریمبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه مهارت‌آموزی کادر وظیفه و سربازان، ۴۰ گواهینامه پایان دوره آموزش قرآن کریم در رشته روخوانی و روان‌خوانی، امروز، 9 بهمن‌ماه از سوی حجت‌الاسلام رواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم به حسن شریفی، جانشین و معاون هماهنگ‌کننده و حسین خزایی، مسئول آموزش گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج) اعطا شد.

این دوره آموزشی با اعزام محمدرضا روحی، از مربیان قرآن به گروه پهپاد انجام شد و پس از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی از شرکت‌کنندگان، گواهینامه پایان دوره صادر شد.

یادآور می‌شود، دوره آموزش قرآن در مراکز نظامی و انتظامی به‌منظور مهارت‌آموزی در رشته‌های مختلف قرآن و با اعزام مربی از سوی اداره تبلیغات اسلامی رباط‌کریم برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اعتکاف در رباط‌کریم

اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در رباط‌کریم، امروز، 9 بهمن‌ماه با حضور حجج اسلام جلالی، امام‌جمعه موقت، حسین رواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد اعتکاف رباط‌کریم و دیگر مسئولان در دفتر امام‌جمعه این شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام رواز ضمن بیان گزارشی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این شهرستان و تأکید بر استفاده بهتر از فضای معنوی سنت حسنه اعتکاف، گفت: افراد شرکت‌کننده در مراسم اعتکاف باید دزهای واکسن را زده و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان قبل از ورود به مراسم تست کرونا را بگیرند.

وی‌ بیان کرد: ان‌شاءالله با همکاری و تعامل همدیگر برنامه‌های متنوع فرهنگی برای مراسم اعتکاف، در مساجد برگزار شود.

در ادامه جلسه هر یک از شرکت‌کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند و برنامه‌های پیشنهادی و قابل اجرا برای معتکفین مورد بررسی قرار گرفت.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha