جشن میلاد «بانوی آب و آئینه» در کرج برگزار شد + عکس
کد خبر: 4031291
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

جشن میلاد «بانوی آب و آئینه» در کرج برگزار شد + عکس

جشن میلاد «بانوی آب و آئینه» از سوی سازمان بسیج دانشجویی سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) البرز و بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب(س) سپاه امام حسین(ع) کرج ویژه دختران دانش‌آموز و دانشجو به‌ همراه مادرانشان در محله آقارضایی حصارک شهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم بزرگداشت مقام مادر و زن با عنوان جشن میلاد «بانوی آب و آئینه» از سوی سازمان بسیج دانشجویی سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) البرز و بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب(س) سپاه امام حسین(ع) کرج ویژه دختران دانش‌آموز و دانشجو به‌ همراه مادرانشان، چهارم بهمن‌ماه در سالن اجتماعات آموزشکده فنی‌و‌حرفه‌ای دختران ۱۷ شهریور محله آقارضایی حصارک شهر کرج برگزار شد.

اعظم فرهاد‌کیایی، دبیر گفتمان تبلیغ جبهه انقلاب فرهنگی استان البرز در این مراسم الگوسازی شخصیت حضرت زهرا(س) را الزامی دانست و اظهار کرد: معاصر‌سازی و معرفی بیشتر شاخصه‌های شخصیتی حضرت صدیقه‌طاهره(س) برای نوجوان و جوان امروزی یک ضرورت اولویت‌دار است که موجب تحول‌آفرینی رشدی و تدبری در نوع شخصیت و ادراک این نسل‌ها خواهد شد.

وی افزود: ساده‌زیستی، قناعت، احترام در زوجیت، مددکاری اجتماعی، انفاق، ولایتمداری، انس و علاقه به کتاب آسمانی قرآن و مردم‌دوستی بخشی از عرصه‌های ثابت در زندگی حضرت صدیقه‌کبری(س) بود. ایشان این الگوها را به فرزندانش و مردمان عصر خویش و دیگر عصرها در طول تاریخ بشریت آموخت.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهدا نیز تربیت‌یافتگان مکتب قرآن و عترت هستند و زمانی که به شناسنامه شخصیتی شهدا و یا به وصیت‌نامه مراجعه می‌کنیم، تار و پود آیات قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ولایتمداری و آرمان‌گرایی و اسلام‌خواهی در تار پود ادراک و روح معنوی شهدا متجلی و تابناک است.

هاجر محمدی

انتهای پیام
captcha