اجرای ۵ هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در فارس
کد خبر: 4030973
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

اجرای ۵ هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در فارس

فرمانده سپاه فجر فارس از اجرای پنج هزار عنوان برنامه عمومی توسط سپاه فجر در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: ارائه تولیدات فرهنگی و هنری، نشست ۳۰۰ نفری مجمع جهادگران استان، اجرای نذر حیا، نذر رهایی، ویژه‌برنامه ریحانه انقلاب و ... از جمله این برنامه‌ها هستند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، امروز، 4 بهمن در نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در سطح استان برای برگزاری ایام‌الله دهه فجر پیش‌بینی شده است، به تشریح این ویژه‌برنامه‌ها پرداخت و گفت: 5 هزار عنوان برنامه عمومی توسط سپاه فجر در ایام دهه فجر در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی بر با شکوه برگزار شدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به اینکه طی دو سال گذشته با بیماری کرونا مواجه بودیم تأکید کرد و گفت: جلساتی با مجموعه بالادستی در دی‌ماه برگزار و سیاست‌ها و اهداف در رده‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شد.

بوعلی تصریح کرد: ارائه تولیدات فرهنگی و هنری، نشست ۳۰۰ نفری مجمع جهادگران فارس، آیین بهره‌برداری از ۵۱۰۰ فرصت شغلی اجتماع محور، اجرای نهمین رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه به صورت محله محور، اجرای پاتوقی سرودهای موضوعی در سطح شیراز و شهرستان‌ها، جشنواره سرود فجر به صورت ملی و بین‌المللی، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، اجرای نذر حیا و برگزاری نشست در فضای حقیقی و مجازی با هدف برجسته بازی نقش زنان در پیروزی انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر در استان اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: اجرای طرح بشری با محوریت زنان و کودکان در ۱۳۵ روستا، اجرای ویژه‌برنامه ریحانه انقلاب در فضلی مجازی، پرده خوانی شهدای زن، اجرای ویژه‌برنامه چهارشنبه‌های طلایی، ساخت مستند روایان تولید، اجرای برنامه سفیران امید آفرین، برگزاری شیفت ایثار بدون دستمزد، برگزاری نشست بررسی ابعاد کار آینده در گام دوم انقلاب، تجلیل از مبارزین مسلمان قبل از انقلاب، برگزاری وبینارهای آموزشی در حوزه کسب و کار دانش بنیان و اجرای پویش نذر خون از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام
captcha