برگزاری هشتمین یادواره سردار دل‌ها در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4028465
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

برگزاری هشتمین یادواره سردار دل‌ها در خراسان‌جنوبی

مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی از برگزاری یادواره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۲۶ شهید وابسته به کارکنان اداره‌کل زندان‌های این استان، خبر داد.

غلامرضا روشان، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان‌جنوبیغلامرضا روشان، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی از برگزاری یادواره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۲۶ شهید وابسته به کارکنان اداره‌کل زندان‌های خراسان‌جنوبی، خبر داد.

وی با بیان اینکه این هشتمین یادواره سردار دل‌ها از سوی اداره‌کل زندان‌های خراسان‌جنوبی در امسال است، افزود: این یادواره شنبه، ۲۵ دی‌ماه، ساعت 18:30 در حسینیه جماران با محوریت عموم مرد برگزار می‌شود. همچنین از تمامی مقامات و مدیران استانی از جمله آیت‌الله عبادی، نمایده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بیرجند، استاندار و... دعوت شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی گفت: این مراسم با سخنرانی یاسر سلیمانی، برادرزاده حاج قاسم، با روایت‌گری سردار حسین کاجی از همرزمان و دوستان حاج قاسم و با مداحی حجت‌الاسلام والمسلمین شجاع‌الدینی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین در این مراسم از خانواده ۲۶ شهید وابسته به کارکنان اداره‌کل زندان‌های استان هم تجلیل خواهد شد؛ پخش زنده این مراسم هم از طریق آدرس آینترنتی https://tekye.net/live/821 و با ترافیک رایگان در دسترس است.

انتهای پیام
captcha