کارگاه آموزشی صوت‌و‌لحن با حضور شاه‌میوه برگزار شد
کد خبر: 4026835
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

کارگاه آموزشی صوت‌و‌لحن با حضور شاه‌میوه برگزار شد

سومین کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم، ویژه قاریان و حافظان استان آذربایجان‌شرقی با حضور غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی ۱۵و ۱۶ دی‌ماه در تبریز برگزار شد.

غلامرضا شاه میوه، قاری و داور بین المللی قرآن

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سومین کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم، ویژه قاریان و حافظان استان آذربایجان‌شرقی با حضور غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی ۱۵و ۱۶ دی ماه در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف استان در تبریز برگزار شد.

در این کارگاه، غلامرضا شاه میوه به بیان نکاتی فنی برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی پرداخت. این کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن با همکاری اداره کل اوقاف آذربایجان‌شرقی و مجمع قاریان تبریز به مدت دو روز با حضور 15 نفر از قاریان و حافظان قرآن استان در تبریز برگزار شد.

داور بین‌المللی قرآن در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی، نیز، گفت: از حدود ۸ سال قبل تاکنون شاهد پیشرفت ملموسی در سطح کیفی تلاوت‌ها و رشد صداهای قاریان و حافظان استان آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز هستیم.

وی که در دوره‌های قبلی این کارگاه حضور داشته است، پیشرفت قاریان و حافظان را خوب و قابل لمس دانست و گفت: در بخش صدا و لحن، قاریان مطرحی در این کارگاه‌ حضور داشتند که نویدبخش آینده خوب برای کسب رتبه‌های برتر در کشور است.

شاه‌میوه، ادامه داد: نکات ارائه شده در این کارگاه‌ها نیاز به تمرین دارد که قاریان باید با شرکت در جلسات اساتید قرآنی شهر تبریز این مباحث را بیش از پیش تمرین کنند.

انتهای پیام
captcha