فرمانداران میدان‌دار عمل جهادی باشند
کد خبر: 4026564
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

فرمانداران میدان‌دار عمل جهادی باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر اینکه فرمانداری خانه نیروهای انقلابی است، گفت: فرمانداری باید پایگاه خدمت به مردم و فرماندار باید میدان‌‌دار عمل جهادی باشد.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 15 دی‌ماه در نشست صمیمی با جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان سپیدان در سالروز شهادت پر افتخار شهید حاج قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه فرمانداری خانه نیروهای انقلابی است، گفت: فرمانداری باید پایگاه خدمت به مردم و فرماندار باید میدان‌‌دار عمل جهادی باشد.

وی با تأکید بر برخورداری یک فرماندار از ویژگی ذکر شده افزود: فرماندار پشت میزنشین و بی‌عمل بدون برخورداری از روحیه جهادی قاعدتاً در این دولت جایگاهی ندارد .

محبی‌پور با بیان اینکه باید با اقدامات جهادی در رفع مشکلات تحول‌آفرین بود، تأکید کرد: برخی اوقات مصلحت حفظ نظام اسلامی و انقلاب، مهم‌تر از موفقیت‌های مقطعی است.

وی با تاکید بر عملگرا بودن فرماندار تصریح کرد: به دور از هرگونه شعار، رویکرد مسئولان استانداری عملگرایی است و در همین راستا دغدغه‌ها و مطالبات مطرح شده را به سمع و نظر استاندار می‌رسانم.  

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: شایعاتی مبنی بر مطرح شدن نام‌هایی برای فرمانداری سپیدان وجود دارد، اما تا این لحظه هیچگونه تصمیمی در این خصوص صورت نگرفته است.

محبی‌پور اظهار کرد: گزینه‌هایی در شهرستان‌ها برای انتخاب فرمانداران مطرح است و در برخی آن‌ها به تصمیم رسیدیم که انتصابات به زودی انجام می‌شود.

وی خواستار وحدت در بین نیروهایی ارزشی و انقلابی شد و افزود: هرگاه انسجام و وحدت در جبهه انقلاب شکل گیرد به قطع و یقین اتفاقات مثبت و قابل قبولی انجام می‌پذیرد.

 محبی‌پور تصریح کرد: مردم این شهرستان همواره با محوریت روحانیت و نیروهای ارزشی یکی از انقلابی‌ترین و وفادارترین مردم در سطح استان بوده‌اند که در مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی و انقلابی پا به عرصه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی گذاشته‌اند.

 معاون استاندار فارس اظهار کرد: مردم شهرستان سپیدان در دور سیزدهم انتخاب ریاست جمهوری با آمار ۹۵ درصدی مشارکت نشانه‌ای از ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در سطح کشور به نمایش گذاشته شد.

 وی یادآور شد: شهرستان سپیدان با وجود فرصت‌ها، ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف متاسفانه در اغلب موارد بالاخص استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی متعهد و توانمند در مناصب شهرستانی و استانی مظلوم واقع شده‌اند.

 محبی‌پور اظهار امیدواری کرد: با روی کار آمدن دولت خدمتگذار و مردمی این تحول اساسی در سطح مدیران به وجود آید و با اولویت‌بندی در انتصابات جدید شاهد سپردن مسئولیت به مدیران بومی باشیم چرا که مسئول بومی با شناختی بهتر و کامل‌تر می‌توانند منشأ اثرات موثرتر باشند.

 معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس با اشاره به تعبیر امام(ره) که فرمودند انقلاب و این کشور به حزب الهی‌ها تعلق دارد که در مسیرشان ثابت قدم مانده‌اند، گفت: گاها دیده می‌شود عده‌ای به دلیل راسخ بودن و استقامتشان در طول این سال‌ها متحمل رنج‌ها و سختی‌هایی شده‌اند اما دست از آرمان‌های خود برنداشته‌اند که به مصداق این تعبیر عمل می‌کنند.

انتهای پیام
captcha