لزوم شفافیت بهای خدمات شهرداری شهرکرد در آرامستان
کد خبر: 4025164
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
شهردار شهرکرد تأکید کرد:

لزوم شفافیت بهای خدمات شهرداری شهرکرد در آرامستان

جلسه هیئت مدیره سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد تشکیل و درخصوص موضوعاتی از‌ جمله شفاف‌سازی در بهای خدمات و یارانه شهرداری در احداث قبور و غیره بحث و گفت‌وگو شد.

آرامستان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به‌نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد، محمدتقی جاپلقی، شهردار شهرکرد، ۱۱ دی‌ماه در جلسه هیئت مدیره سازمان مدیریت آرامستان‌ها با اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در آرامستان‌، گفت: در کنار تلاش کادر درمان، سازمان مدیریت آرامستان‌ها در خط مقدم خدمات به خانواده متوفیان کرونایی قرار دارد و تلاش‌های جهادی و همت کارکنان آرامستان‌ها در خدمات به مردم استان و شهرکرد ستودنی است. 

وی با بیان اینکه هر سازمان یک بخش خصوصی در شهرداری است لذا هزینه بهای خدمات باید برابر یا هم‌تراز و در سطح مردم باشد، افزود: اجرای موازین دقیق و کامل به‌منظور ایجاد هماهنگی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز ٢٠ساله و برنامه راهبردی شهرکرد مورد تأکید و انتظار است.

جاپلقی بیان کرد: سازمان مدیریت آرامستان‌ها باید علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی یک چشم‌انداز درآمدی برای آینده خود داشته باشد.

در ادامه، مجید احمدی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: از آنجا که در آرامستان‌ها با حجم بالایی از مراجعات مواجه هستیم لذا باید توجه ویژه‌ای به این سازمان شود تا بتوانیم فضایی باطراوت و پویا برای همشهریان مهیا کنیم.

بهای خدمات شهرداری در آرامستان باید شفاف‌سازی شود

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین البرز رئیسی، عضو هیئت مدیره سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با بیان اینکه باید دخل و خرج در آرامستان‌ها باهم هم‌خوانی داشته باشند، اظهار کرد: هزینه بهای خدمات شهرداری در قبال احداث قبور و سایر موارد باید به‌روز رسانی و شفاف‌سازی شوند.

انتهای پیام
captcha