توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ایام فاطمیه در کرمانشاه
کد خبر: 4024984
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ایام فاطمیه در کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ایام فاطمیه در کرمانشاه خبر داد و گفت: این محموله ویژه ماه جمادی الاول و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ایام فاطمیه در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: توزیع این بسته‌ها ویژه ماه جمادی الاول و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) است که به همت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه(س) قم با همکاری کانون‌های مساجد کشور انجام می‌شود.

وی افزود: نذورات قربانی اول هر ماه قمری طی دوسال گذشته در راستای رزمایش مواسات و همدلی در قالب ۹ محموله با وزنی بیش از ۱۶ تن به استان کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه ارسال شده است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: این نوبت محموله ارسال شده ویژه ماه جمادی الاول است که در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه و شهرستان‌های سنقر و دالاهو توزیع خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تأکید کرد: توزیع و نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت مؤسسه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور انجام می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: سامانه پیامکی به منظور ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته‌ها همچنین تکریم محرومان بهرمند از این طرح از طریق شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha