حماسه 9 دی مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
کد خبر: 4024791
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
امام‌جمعه طارم:

حماسه 9 دی مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت

حجت‌الاسلام منصوری بیان کرد: حماسه 9 دی مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و فاتحه وقوع هر نوع انقلاب مخملی در ایران را خواند و به دشمنان نظام فهماند که ملت ایران همیشه بیدار و در میدان است.

حجت‌الاسلام منصوری، امام‌جمعه شهرستان طارم به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی همزمان با سایر نقاط کشور با حضور اقشار مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان طارم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر آب بر، برگزار شد.

حجت‌الاسلام منصوری، امام‌جمعه شهرستان طارم در این مراسم بیان کرد: حماسه 9 دی نمادی از بصیرت و هوشمندی و روز میثاق امت با ولایت، روز تجلی وحدت ملت ایران اسلامی حول محور ولایت مداری و عشق به رهبری، دیانت، بصیرت، تکلیف‌گرایی، مسئولیت‌شناسی و عمل به هنگام  مردم ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: در این روز مردم با بصیرت ایران نشان دادند که هرگز دست از آرمان‌های انقلاب و ولایت بر نخواهند برداشت. حماسه 9 دی امید به آینده  دوستان انقلاب اسلامی  و ملت‌های مظلوم در منطقه و جهان که به شدت نگران تحولات داخلی ایران بودند را افزایش داد. حماسه 9 دی مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و فاتحه وقوع هر نوع انقلاب مخملی در ایران را خواند و به دشمنان نظام فهماند که ملت ایران همیشه بیدار و در میدان است.

امام‌جمعه طارم گفت: تهدید اسرائیل در خصوص حمله به ایران شبیه به یک طنز است؛ رزمندگان ایران در مانور پیامبر اعظم(ص) به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع و محکم دادند. آمریکایی‌ها با شکست در مقابل جبهه مقاومت همیشه به این مسئله اعتراف می‌کنند که در جنگ نظامی نمی‌توانند ایران را شکست دهند. ما به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم که اگر بخواهد کوچکترین خطایی بکند اسرائیل را تبدیل به قبرستان خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: در این روز تحت عنایات الهی و هدایت های ائمه اطهار به‌خصوص امام حسین(ع) بزرگترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را درهم شکسته و ناکام کردیم. امروز دیگر دشمنان می‌دانند ملت قهرمان و بابصیرت ایران هوشیارتراز همیشه در مقابل توطئه بیگانگان ایستاده و مقاوم‌تر از گذشته است.

در ادامه این مراسم در گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام و مقاومت شهید سردار سلیمانی یکی از مادحین اهل بیت(ع) شهرستان طارم به روضه‌خوانی و نوحه‌سرایی پرداخت.

مرتضی قاسمی
انتهای پیام
captcha