المان میدان ولایت اردبیل رونمایی شد
کد خبر: 4024732
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

المان میدان ولایت اردبیل رونمایی شد

شهردار اردبیل گفت: المان میدان ولایت همزمان با نهم دی‌ماه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

المان میدان ولایت رونمایی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، نهم‌ دی‌ماه، اظهار کرد: المان میدان ولایت همزمان با روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، نهم دی‌ماه، با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.
شهردار اردبیل تصریح کرد: این المان با حضور رضا قاسمیان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: این المان نشان از بیعت امت با ولایت و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است.

صفری ادامه داد: ۹ دی روز تجلی قدرت خدا در برابر حیله و خدعه دشمنان اسلام و انقلاب بود که با بصیرت مردم شکست خورد و امروز شاهد آشکاری دسیسه‌های دشمنان بر علیه ملت ایران هستیم.

شهردار اردبیل خاطر نشان کرد: اتمام این پروژه همزمان با ۹ دی ماه افتخار بزرگی برای مجموعه شهرداری است که پس از سال ها توانسیم نماد مناسبی برای این میدان تهیه و در معرض دید عموم قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha