ثبت یک وقف قرآنی در قرآن‌آباد ایران
کد خبر: 4024016
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

ثبت یک وقف قرآنی در قرآن‌آباد ایران

یک واحد ساختمان توسط یکی از خیرین قرآنی روستای محمدآباد استهبان معروف به قرآن‌آباد ایران وقف امور عام المنفعه و فعالیت‌های موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شد.

وقف قرآنی، قرآن آباد ایرانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، یک واحد ساختمان توسط یکی از خیرین قرآنی روستای محمد آباد، وقف امور عام‌المنفعه و فعالیت‌های موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شد.

این ساختمان که قبلاً متعلق به اداره بهزیستی بوده است، حدود ۲۰ سال به صورت نیمه کاره رها شده بود که با پیگیری‌های به عمل آمده و همت اهالی روستا و واقف ساختمان، در اختیار موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) قرار گرفت.

درب ساختمان مذکور طی مراسمی با حضور اهالی و مسئولان روستای محمدآباد شهرستان استهبان به روی اهالی قرآن‌دوست محمدآباد گشوده شد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان در جمع اهالی روستای قرآنی محمد آباد ضمن تقدیر از مردم و بانی موقوفه به ثمرات فعالیت‌های عام‌المنفعه این موسسه در سطح دهستان خیر اشاره کرد و همه این آثار را از عشق و ارادت مردم این خطه به قرآن کریم و بخصوص ساحت مقدس حضرت زهرا(س) بر شمرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از مردم و مسئولان روستای قرآن‌آباد ایران جهت تکمیل و بازسازی ساختمان این موقوفه دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha