لزوم بهره‌گیری از موقوفات هلال‌احمر برای جبران کمبودها
کد خبر: 4023519
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
استاندار کرمان:

لزوم بهره‌گیری از موقوفات هلال‌احمر برای جبران کمبودها

استاندار کرمان در نشست هیئت امنای هلال‌احمر استان کرمان به موقوفات هلال احمر اشاره کرد و گفت: با سالم‌سازی، کیفی‌سازی و ارتقای این موقوفات، بخشی از کمبودها و اعتبارات هلال‌احمر جبران می‌شود.

هلال‌احمر استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان شامگاه چهارم دی‌ماه در سفر به بم و در نشست هیئت امنای هلال‌احمر استان کرمان با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور، عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر در استان کرمان، امسال حوادث سنگینی چون سیل بافت و گلباف را شاهد بود.

وی با اشاره به مرکزیت لجستیکی و پشتیبانی هلال احمر کرمان در جنوب شرق کشور گفت: بر همین اساس جمعیت هلال احمر در کرمان باید قدرتمند کار کند.

استاندار کرمان ادامه داد: کرمان به تناسب وسعت و حادثه‌خیز بودن آن نیازمند تقویت در حوزه‌های نیروی انسانی، لجستیکی و پایگاه امداد جاده‌ای است و به تناسب تقویت این استان، جغرافیای گسترده‌ای از منطقه جنوب شرق کشور را پوشش خواهد داد.

زینی‌وند، همچنین از توجه به زیرساخت‌های حوزه بحران در استان و تخصیص کمک‌ اعتبارات به این بخش خبر داد.

استاندار کرمان به موقوفات هلال احمر نیز اشاره کرد و گفت: با سالم‌سازی، کیفی سازی و ارتقای این موقوفات، بخشی از کمبودها و اعتبارات هلال احمر جبران می‌شود.

وی هلال‌احمر را مجموعه‌ای مورد اعتماد مردمی دانست و افزود: مشارکت مردم، آموزش‌ها و هیئت امنای متعهد و خبره از ویژگی‌های هلال‌احمر است.

زینی‌وند، لباس هلال‌احمر را لباس افتخار دانست که نیروهای داوطلب در بدترین شرایط کنار مردم حضور دارند.

استاندار کرمان همچنین از جمعیت هلال‌احمر در همراهی با برنامه‌های ستاد مقابله با کرونا و راه‌اندازی مجدد پایگاه امدادجاده‌ای کویر شهداد در کیلومتر ۷۵ جاده نهبندان تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha