ضرورت برخورد قانونی با عاملان سیلاب در مهاباد
کد خبر: 4023171
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
امام‌جمعه اهل سنت مهاباد تأکید کرد:

ضرورت برخورد قانونی با عاملان سیلاب در مهاباد

امام‌جمعه اهل سنت مهاباد گفت: باید افرادی که در به وجود آمدن سیلاب در مهاباد دخیل بودند شناسایی و طبق قانون با آنها برخورد شود.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه اهل سنت مهاباد، سوم دی‎ماه در خطبه‌های این هفته مهاباد با گلایه از کم‌کاری مسئولان در به وجود آمدن سیلاب در این شهرستان، اظهار کرد: باید افرادی که در به‌وجود آمدن سیلاب در مهاباد دخیل بودند شناسایی و طبق قانون با آنها برخورد شود.

وی افزود: تعدادی از مسئولان برای منافع شخصی خود اقدام به فروش معابر و اراضی اطراف رودخانه‌ها کرده‌اند که در نتیجه آن با افزایش ساخت‌وساز در این مناطق، منابع طبیعی تخریب شده و نتیجه آن بروز سیلاب در مهاباد است.

امام‌جمعه مهاباد ادامه داد: این کار غیرکارشناسی در مهاباد مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است، به‌طوری‌ که با کوچکترین بارش برف و باران در این شهرستان سیل به راه می‌افتد در حالی که در سال‌های گذشته با وجود بارش‌های زیاد در مهاباد هیچ‌گاه سیلاب در این شهرستان به راه نمی‌افتاد.

وی بیان کرد: در حال حاضر باید برای ساماندهی شرایط فعلی و مقابله با سیلاب‌های بعدی برنامه‌ریزی کرد تا پیش از این شاهد به‌وجود آمدن خسارت مالی و جانی به مردم نباشیم.

ماموستا امامی ضمن تبریک روز صنعت پتروشیمی، گفت: شرکت پتروشیمی مهاباد با وجود آنکه یکی از شرکت‌های پردرآمد شهرستان محسوب می‌شود اما آن‌گونه که باید و شاید این شرکت در توسعه مهاباد نقش‌آفرینی نکرده که نیاز است پتروشیمی مهاباد در این شرایط سخت اقتصادی بیش از پیش در خدمت به مردم و توسعه مهاباد گام بردارد.

انتهای پیام
captcha