مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در بروجرد راه‌اندازی شود
کد خبر: 4022431
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در بروجرد راه‌اندازی شود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود وجود ۳.۵ میلیون زوج نابارور در کشور و بیان این‌که در شهرستان بروجرد نیز معضل ناباروری وجود دارد، گفت: ضرورت دارد مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان نیز در بروجرد راه‌اندازی شود.

فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از جهاد دانشگاهی لرستان که دوشنبه، ۲۹ آذر  انجام گرفت، با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه‌زهرا(س)، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی لرستان با تمام تلاش‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد مظلوم واقع شده و آن‌گونه که شایسته است معرفی نشده است.

وی با بیان این‌که درمان ناباروری، کشت گیاهان دارویی، ایجاد زمینه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی تنها بخشی از خدمات جهاد دانشگاهی است، اضافه کرد: معرفی بهتر و بیش از پیش خدمات جهاد دانشگاهی می‌تواند زمینه خدمات‌رسانی بیشتر به مردم را در همه زمینه‌ها ایجاد کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که شهرستان بروجرد نیز از بسیاری از خدمات جهاد دانشگاهی بی‌بهره است و با تلاش‌های انجام شده زمینه ایجاد این خدمات در شهرستان فراهم می‌شود، ادامه داد: امیدوارم با همکاری بین‌بخشی زمینه ایجاد مرکز درمان ناباروری را در شهرستان بروجرد ایجاد کنیم تا از صرف هزینه‌های اضافی برای شهروندان در موضوع درمان جلوگیری شود.

وجود ۳.۵ میلیون زوج نابارور در کشور

مقصودی با اشاره به این‌که ۳.۵ میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد، تصریح کرد: وجود مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان نقطه قوتی در استان برای خدمات‌دهی به زوجین نابارور است که با تعرفه دولتی خدمات دهی را انجام می‌دهد.

وی گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند با انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت در استان کمک شایانی به سیاست‌های دولت کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در شهرستان بروجرد نیز معضل ناباروری وجود دارد، افزود: ضرورت دارد مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان را نیز در بروجرد راه‌اندازی کنیم و برای این موضوع باید فضای مناسبی را در شهرستان ایجاد کنیم.

مقصودی با بیان این‌که رسانه بازوی توانمندی برای آگاه‌سازی مردم در راستای بیان خدمات جهاد دانشگاهی در لرستان بوده و خواهد بود، ابراز امیدواری کرد در بازدید بعدی شاهد موفقیت‌های بیشتری در این مجموعه علمی و جهادی باشیم.

انتهای پیام
captcha