حمایت از ۳۹ دانشجوی استعداد برتر چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 4019262
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد:

حمایت از ۳۹ دانشجوی استعداد برتر چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۹ دانشجوی استعداد برتر از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

دانشجویان استعدادهای برتر

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل این نهاد با تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذرماه به تمامی دانشجوبان، بیان کرد: این دانشجویان در زمینه‌های تحصیلی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و... دارای استعداد هستند و تاکنون افتخاراتی کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۱۰۶ استعداد برتر (دانش‌آموز، دانشجو و طلبه)، افزود: مددجویان دارای استعدادهای برتر از خدمات حمایتی ویژه بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به حمایت این نهاد از ۹۶۴ دانشجو و طلبه افزود: دانشجویان تحت حمایت علاوه‌بر دریافت کمک‌هزینه شهریه می‌توانند در هر مقطع تحصیلی (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) از تسهیلات حمایتی این نهاد تا سقف ۲۰ میلیون تومان از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بهره‌مند شوند.

محمدی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان پشت کنکور و بهره‌مندی آن‌ها از خدمات مؤسسات آموزشی به صورت رایگان، گفت: امسال یکی از دانش‌آموزان تحت حمایت در رشته پزشکی، ۷ نفر در دانشگاه فرهنگیان، یک نفر در رشته حقوق، یک نفر رشته پرستاری و یک نفر نیز در رشته فوریت‌های پزشکی در دانشگاه‌های سراسری پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام
captcha