۱۹۸۷ دستگاه بخاری گازسوز میان نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد
کد خبر: 4018443
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

۱۹۸۷ دستگاه بخاری گازسوز میان نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: در آستانه فصل زمستان، ۱۹۸۷ دستگاه بخاری گازسوز میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

توزیع بخاری میان نیازمندان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل این نهاد بیان کرد: هر ساله در آستانه فصل زمستان لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های تحت حمایت نیازمند و با اولویت مناطق محروم و سردسیر توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای اقلیم سردسیر است که تا اواسط بهار نیز دمای هوا به زیر صفر درجه می‌رسد، افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: سال گذشته نیز در ۴ مرحله، ۲۱۷۰ دستگاه بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های نیازمند و فاقد این لوازم با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شد.

محمدی با اشاره به توزیع کولر آبی در ۲ مرحله، اضافه کرد: امسال از اواخر فصل بهار ۳۷۰۰ دستگاه کولر آبی با اولویت مناطق محروم و گرمسیر استان میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است.

کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است؛ همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

انتهای پیام
captcha