آغاز فصل جدیدی در فعالیت‌های فرهنگی کشور
کد خبر: 4018371
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مطرح کرد:

آغاز فصل جدیدی در فعالیت‌های فرهنگی کشور

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با بیان اینکه اهمیت مسائل اقتصادی به معنای نادیده گرفتن فرهنگ نیست، بیان کرد: فصل جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی آغاز شده است.

سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدمحمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور روز گذشته 13 آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با بیان اینکه فصل جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی آغاز شده است، بیان کرد: گرچه مسئله مهم اقتصاد و سلامت مردم بود اما اهمیت مسائل اقتصادی به معنای نادیده گرفتن فرهنگ نیست.

وی انتصاب اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط مقام معظم رهبری و  ورود نیروهای تازه نفس را آغاز تحول دانست و بیان کرد: شورای فرهنگی عمومی فعال‌ترین شورای اقماری و گسترده‌ترین شورای کمکی شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

حسینی با تأکید بر همکاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی و همچنین نقش رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی، بیان کرد: اگر فرهنگ عمومی اصلاح شود خیلی از مشکلات ما حل می‌شود و ترویج سبک زندگی اسلامی نیاز به کار علمی، فرهنگی و هنری دارد.

وی بر احیای مسائل قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: راه‌اندازی معاونت قرآنی در وزارت ارشاد به این منظور بود که هنرمندان در قالب زیبای هنر به کارهای قرآنی بپردازند؛ مدیران نیز به این مقوله باید نگاه قرآنی و فرهنگی داشته و پیشگام باشند تا مردم هم در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha