نقش‌آفرینی مسابقات «مدهامتان» در تقویت فعالیت‌های قرآنی مساجد
کد خبر: 4015912
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

نقش‌آفرینی مسابقات «مدهامتان» در تقویت فعالیت‌های قرآنی مساجد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پیامی با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در رونق بخشیدن و تقویت فعالیت‌های قرآنی در مساجد نقش‌آفرین است، از اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و تمامی کودکان و نوجوانان فعال و قرآنی مساجد برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان دعوت کرد.

حسن امیری مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری و به‌نقل از ستاد فهمای استان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پیامی با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در رونق بخشیدن و تقویت فعالیت‌های قرآنی در مساجد نقش‌آفرین است، از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تمامی کودکان و نوجوانان فعال و قرآنی مساجد برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان دعوت کرد.


بیشتر بخوانید:


متن پیام به شرح ذیل است:

«مسابقات قرآنی مدهامتان زمینه‌ساز جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد و رونق‌بخشی به مساجد و تقویت فعالیت‌های قرآنی شده است. در حدیث نورانی از پیامبر اکرم(ص) روایت شده که «انما نصبت المساجد للقرآن» همانا مساجد برای قرآن قرار داده شده است، لذا از همه کودکان و نوجوانان فعال قرآنی مساجد و بقاع متبرکه دعوت می‌کنم در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که تا پایان آذرماه جاری درحال برگزاری است، شرکت کنند.»

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ۲ بخش ویژه و رقابتی و در ۱۰ رشته مختلف ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود؛ بارگذاری آثار در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir از ۷ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آذر  امسال ادامه دارد. اسامی نفرات برتر مرحله استانی ۹ تا ۱۵ دی معرفی و نفرات برگزیده به مرحله کشوری که اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha