چهره‌های قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4013867
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

چهره‌های قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان تجلیل شدند

به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، آیین تجلیل از فعالان قرآنی و برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان برگزار شد.

چهره‌های قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، به‌ مناسبت گرامیداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، آیین تجلیل از فعالان قرآنی و برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان سه‌شنبه، ۲۵ آبان برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران لرستان و با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد، الماسی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان در سخنانی برگزاری فعالیت‌های دینی و قرآنی در محیط دانشگاهی را اقدامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ قرآنی دانست و ضمن تقدیر از درخشش دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان در مرحله کشوری مسابقات قرآن، اظهار امیدواری کرد دانشجویان این دانشگاه همواره در مسابقات قرآنی درخشش داشته باشند و رتبه‌های خوبی را برای استان کسب کنند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نیک، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان نیز در این آیین با تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه(س) به بیان مباحثی در رابطه با منزلت و ابعاد شخصیتی کریمه اهل‌بیت(ع) پرداخت.

حجت‌الاسلام امیری‌زاده، مدرس و امام جماعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان نیز در این آیین در رابطه با شأن و منزلت این بانوی باکرامت، نکاتی را بیان کرد و در ادامه زارعیان، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران خرم‌آباد نیز ضمن اهمیت پرداختن به برگزاری شایسته هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها موفقیت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مسابقات قرآنی کشوری را مایه سرافرازی و خرسندی مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان دانست.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از برگزیدگان و فعالان قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha