امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان قزوینی حضوری است
کد خبر: 4013361
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان قزوینی حضوری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در همه مقاطع تحصیلی حتی ابتدایی آزمون‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود و دانش آموزان باید آمادگی لازم را داشته باشند که در آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم در قزوین به صورت حضوری شرکت کنند.

حسنعلی اصغری

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان،  در خصوص برگزاری امتحانات دانش آموزان بیان کرد: دانش آموزان و اولیا از بازگشایی مدارس استقبال کردند و این جای خوشحالی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: آزمون همه پایه‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود یعنی همه پایه‌هایی که آزمون دارند و نمرات کمی دارند و آن‌ها که آزمون‌هایشان به صورت کیفی و نمره‌گذاری به شکل توصیفی انجام می شود، برای اینکه امتحانات‌شان از پایایی لازم برخوردار باشد، به صورت حضوری آزمون خواهند داشت.

وی بیان کرد: در همه مقاطع تحصیلی حتی ابتدایی آزمون‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود البته در مقطع ابتدایی ارزشیابی توصیفی است که این امر هم به شکل حضوری صورت می گیرد.

اصغری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید آمادگی لازم را داشته باشند که امسال در آزمون‌های نوبت اول و پایانی نوبت دوم به صورت حضوری شرکت کنند.

وی در پایان تأکید کرد: کلاس‌های درس در مقطع متوسطه دوم از ابتدای آبان ماه به صورت حضوری دایر شده و کلاس‌های درس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هم از ابتدای آذر ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha