شکل‌گیری نهادهای حمایتی از برکات حضور رهبر انقلاب است
کد خبر: 4011910
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

شکل‌گیری نهادهای حمایتی از برکات حضور رهبر انقلاب است

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: شکل‌گیری نهادهای حمایتی از جمله بسیج مستضعفین از برکات حضور رهبر انقلاب و اندیشه ناب ایشان است.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جواد الائمه استان، 18 آبان ماه، در مراسم اهدای 65 جهیزیه به ارزش 15 میلیارد ریال که در مجتمع لاله سپاه بجنورد برگزارشد، با اشاره به اینکه شکل‌گیری و پایه‌گذاری انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره)، مستضعفین و محرومین بوده است، افزود: تمام دنیا در برابر عظمت و بزرگی رهبر و مردم انقلاب ایستادند و با تحمیل هشت سال جنگ و تحریم‌ها سعی در به زانو در آوردن ملت ایران داشتند که خود شکست سختی را تجربه کردند.

فرجی  تصریح کرد: حملات نظام استکباری، حادثه 11 سپتامبر و مستقرشدن آمریکایی‌ها در افغانستان به مدت 20 سال چیزی جز ویرانی  و نابودی برای مردم  آن کشور نداشته است با این حال رژیم استکباری به  این امر اکتفا نکرده  و با حضور در عراق و تشکیل داعش در سوریه فتنه‌هایی را در منطقه به راه انداخت.

 وی ادامه داد: این فتنه‌ها با تدابیر مقام معظم رهبری  و حضور سردار سلیمانی و مدافعین حرم خنثی شد  و در این امر نیز دشمنان موفق به اجرای دسیسه‌ها و طرح‌های خود نشدند و دسیسه‌های آن‌ها تبدیل به فرصت برای جمهوری اسلامی ایران شد.

فرمانده سپاه جواد الائمه استان با اشاره به مشکلات کشور، اظهار کرد:  دشمنان درون کشور با استفاده از نفوذی‌های خود در دولت و مردم مشکلات اقتصادی را ایجاد کرده‌اند که با فرمان مقام معظم رهبری برای حضور مردم در صحنه، برپایی رزمایش‌های کمک‌های مومنانه و مواسات، همراهی نهادهای حمایتی و خیرین دست به دست هم دادیم تا بخشی از مشکلات معیشتی مردم را کم کنیم که یکی از این فعالیت‌ها اهدا جهیزیه در چند مرحله برای کاهش مشکلات معیشتی جوانان بوده است.

فرجی با تاکید بر اینکه تمام نهادهای حمایتی به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفته‌اند، تصریح کرد: برکات حضور رهبر انقلاب و اندیشه ناب ایشان سبب حل بسیاری از مشکلات در جامعه است. بسیج مستضعفین با حمایت‌های ایشان شکل گرفت و در حال حاضر جزو ارکان‌های مهم حمایتی است.

انتهای پیام
captcha