برگزاری ترم نخست دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) + صوت
کد خبر: 4011846
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

برگزاری ترم نخست دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) + صوت

ترم نخست دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) با راهیابی 180 نفر از دوره پیش‌نیاز طی آبان‌ماه آغاز شد.

حسین مقدم‌کیاحسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) در تابستان با یک مرحله تمدید مهلت ثبت‌نام، انجام شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده این دوره از آبان‌ماه آغاز شد.


بیشتر بخوانید:


وی با اشاره به اینکه در این دوره از دختران علاقه‌مند در گروه سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران در گروه سنی ۸ تا ۱۴ سال ثبت نام به عمل آمد، بیان کرد: این طرح در شش مؤسسه مجری طاها بوشهر، صراط مشهد، نور شهرکرد، بشری کرمانشاه، مهدرهروان ولایت در شهرها و استان‌هایی چون شهرکرد، کرمانشاه، بوشهر، اراک، مشهد و گلستان در حال برگزاری‌ است.

مقدم‌کیا اضافه کرد: از ابتدای شهریورماه پیش‌نیاز دوره به صورت مجازی و بعضا حضوری برگزار شد که طی آن 180 نفر موفق به کسب حدنصاب لازم و نمره قبولی در دوره شدند. این ترم تا بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و در بهار سال آینده شاهد برگزاری دومین ترم دهمین دوره طرح ملی تلاوت خواهیم بود.

دبیر طرح ملی تلاوت گفت: همزمان با ترم نخست دهمین دوره، ترم دوم نهمین دوره نیز برنامه‌ریزی شد که آزمون‌های آن از هفته آینده در دو مؤسسه مجری این دوره برگزار می‌شود و پایان این ماه نیز آزمون‌های دوره هشتم در شهرهای شهرکرد، شیراز و مشهد برپا خواهد شد.

کد

یادآور می‌شود، طرح ملی تلاوت قرآن کریم «شباب الرضا» با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود. همچنین طول مدت دوره‌های این طرح دو ساله است و سپس استعدادهای برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha