1444 مدرسه فارس مجوز بازگشایی گرفتند
کد خبر: 4011282
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
تاکنون؛

1444 مدرسه فارس مجوز بازگشایی گرفتند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به دستورالعمل ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدارس گفت: تا دو روز گذشته ٦٦٤ مدرسه متوسطه و بیش از ٧٨٠ مدرسه ابتدایی در فارس مجوز بازگشایی گرفته‌اند.

فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 16 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوه بازگشایی مدارس در سطح استان گفت: بازگشایی مدارس در دستور کار ستاد ملی کرونا قرار گرفته است که دارای پروتکل‌هایی نظیر فاصله‌گذاری اجتماعی، تهویه و غیره است.

وی با ذکر این نکته که در صورت وجود امکان بازگشایی، اولیای مدارس به منطقه‌ آموزشی مربوطه اعلام خواهد کرد و در صورت تائید کارشناسان منطقه، بازگشایی انجام می‌شود، گفت: بازگشایی مدارس متوسطه دوم در این استان نیز مانند دیگر نقاط کشور از نیمه آبان آغاز شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه هرچند کیفیت آموزش افت پیدا کرده است اما بازگشایی مدارس صرفاً آموزشی نیست و دانش‌آموزان به شدت نیازمند به حضور در مدرسه هستند، گفت: بازگشایی مدارس متوسطه اول و ابتدایی هم از اول آذرماه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با یادآوری اینکه تا دو روز گذشته ٦٦٤ مدرسه متوسطه و بیش از ٧٨٠ مدرسه ابتدایی در فارس مجوز بازگشایی گرفته‌اند، گفت: هم‌اینک بیش از ٨ هزار مدرسه در استان فارس فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تصریح اینکه بازگشایی مدارس ارتباطی با رنگ‌بندی مناطق ندارد، گفت: هیچ جای دنیا بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون نیست، هرچند که خوشبختانه بیش از ٨٠ درصد از دانش آموزان بالای ١٢ سال استان فارس تاکنون واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام
captcha