فعالان رسانه‌ای و حوزه هنری اردبیل حمایت همه‌جانبه می‌شوند
کد خبر: 4009659
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

فعالان رسانه‌ای و حوزه هنری اردبیل حمایت همه‌جانبه می‌شوند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل، گفت: اهمیت به توسعه حوزه هنر و فرهنگ در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور فعالان رسانه و حوزه هنری به صورت همه‌جانبه حمایت خواهند شد.

سیدغنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال در مجلسبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید غنی نظری‌خانقاه، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل، دهم آبان‌ماه، در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر شهرستان خلخال، اظهار کرد: به خاطر مشکلات فراوان حوزه هنری و فعالان رسانه، پیگیر بیمه هنرمندان و تقویت صندوق اعتباری هنر در مجلس هستیم که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: اهمیت به توسعه حوزه هنر و فرهنگ در استان اردبیل و نیز شهرستان خلخال جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور تخصیص اعتبارات برای اجرای پروژه‌های مربوطه در این زمینه در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور فعالان رسانه و حوزه هنری به صورت همه‌جانبه حمایت خواهند شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل، گفت: عدالت توزیعی در فرهنگ و ارشاد استان برای برخورداری بهتر و بیشتر شهرستان‌ها نیازمند توجه و اساسی است که در این زمینه شهرستان خلخال به عنوان میزبان تئاتر شمال غرب کشور انتخاب می‌شود که بی‌شک نقش مهمی در توسعه استان خواهد داشت.

جشنواره تئاتر خلخال به صورت شایسته برگزار شد

در ادامه، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز گفت: برگزاری جشنواره تئاتر خلخال به میزبانی شایسته شهرستان خلخال برگزار و با استقبال بسیار مناسب روبه‌رو شد که به همین منظور درصدد برگزاری تئاتر منطقه‌ای در استان‌های کشور به میزبانی خلخال هستیم.

وی بیان کرد: هنرمندان استان مایه افتخار و مباهات استان هستند و در مجموع، کارهای ارائه شده نشان داد که مجموعه‌های هنری در زمینه هنرهای نمایشی و صحنه‌ای فعال شده و مدیریت در این مجموعه‌ها ادامه دارد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، آثار برگزیده با اهدای جوایز و لوح سپاس تجلیل و قدردانی شدند.

انتهای پیام
captcha