معرفی برگزیدگان جشنواره ملی شعر «درکوچه آفتاب»
کد خبر: 4009656
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی شعر «درکوچه آفتاب»

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادبود مرحوم قیصر امین‌پور معرفی شدند.

چهاردهمین جشنواره ملی شعر «درکوچه آفتاب»به گزارش ایکنا از خوزستان، برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» که به مناسبت سالروز درگذشت مرحوم قیصر امین‌پور در شهرستان گتوند برگزار شد، معرفی شدند. 

گفتنی است، فراخوان این جشنواره، مرداد امسال انتشار یافت و بیش از صد اثر از استان‌های خوزستان، خراسان، گیلان، ایلام، چهارمحال بختیاری، تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان، زنجان، قم، اصفهان و کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

پس از بررسی اشعار رسیده، اثر میثم زردشتیان از کرمانشاه، علی سلیمیان از اصفهان، مجتبی صفدری از گیلان، مهران ظهراب‌زاده از گتوند، فاطمه مرادی از گتوند، اصغر رضایی‌گماری از گتوند، نرگس جعفری از بندر امام‌خمینی، حسین ناصرپورکیانی از اهواز، نیلوفرشاطری از شوشتر، زینب رحمانی از اندیمشک، سمانه حاصلی از شوش، معصومه مهری قهفرخی از چهارمحال بختیاری و مجتبی خرسندی از قم به عنوان آثار برگزیده این جشنواره ملی معرفی شدند.

این جشنواره به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد بزرگداشت دکتر قیصر امین‌پور شهرستان گتوند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن شعر دکتر قیصر امین‌پور و انجمن خوشنویسان این شهرستان با مشارکت دیگر انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان گتوند برگزار شد.

 

انتهای پیام
captcha