فینال جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4008087
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
امشب؛

فینال جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی کرمانشاه برگزار می‌شود

فینال مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان کرمانشاه، عصر امروز سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه در مسجدالنبی طاق‌ بستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، فینال مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان کرمانشاه،  عصر امروز سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه در مسجد النبی طاق‌ بستان همراه با اقامه نماز مغرب و عشا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

طی این جشنواره برترین قاری مجلسی و مردمی سال ۱۴۰۰ (ویژه افراد بالای ۱۸ سال استان تهران) با آرای مردمی و نظر داوران انتخاب می‌شوند و نفرات نخست به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.
 
مسجد النبی در محله طاق بستان کرمانشاه و در بلوار طاق بستان واقع شده است. حضور عموم علاقه‌مندان به این مراسم آزاد است. در پایان این مراسم به قید قرعه جوایزی برای مستمعان در نظر گرفته شده است.

بخش استانی جشنواره تلاوت مجلسی تاکنون در استان‌های اصفهان، زنجان، لرستان، بوشهر، قم، قزوین، سیستان و بلوچستان، گیلان، کردستان، مازندران، گلستان و... برگزار شده است و طی روز‌های آتی در دیگر استان‌ها برپا می‌شود و اواخر آبان‌ماه شاهد برپایی مرحله کشوری آن خواهیم بود.

با پایان یافتن بخش تلاوت، تا دهه فجر انقلاب اسلامی، فراخوان‌های دیگری از این جشنواره در دیگر رشته‌ها منتشر می‌شود که متعاقباً اطلاع‎رسانی خواهد شد.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha