برگزیدگان مسابقات قرآن جامعه کارگری چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند
کد خبر: 4007830
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

برگزیدگان مسابقات قرآن جامعه کارگری چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند

اسامی افراد برگزیده پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کارگری چهارمحال‌وبختیاری در مرحله استانی، در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن چهارمحال‌ و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اسامی افراد برگزیده پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کارگری استان در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

بر این اساس، در رشته قرائت تحقیق بخش آقایان، عباس اسدی به مقام نخست دست یافت و صادق حیدری و قربانعلی رفیعی به‌ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء آقایان، محمدطاها روزبهی به‌عنوان برگزیده استان در این رشته معرفی شد و در رشته تفسیر و مفاهیم قرآن کریم در این بخش نیز، صادق جعفریان، حسن فرهادی و مالک احمدی به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در رشته تفسیر و مفاهیم قرآن کریم در بخش بانوان، زهرا اقبالی بختیاری، فاطمه علیدوستی و شهناز محمدخانی اول تا سوم شدند؛ در رشته قرائت تحقیق بخش بانوان، فاطمه اسدی به مقام نخست دست یافت و سیده سکینه هاشمی و زهرا اسماعیلی دوم و سوم شدند.

مریم مرادی و افسانه حیدری به‌عنوان برگزیدگان رشته حفظ ۲۰ جزء بخش بانوان معرفی شدند و در رشته حفظ ۱۰ جزء همین بخش نیز، خورشید عباسی، نرگس ابراهیمی و صغری رفیعی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

پانزدهمین دوره مسابقات جامعه کارگری چهارمحال‌وبختیاری در مرحله استانی به‌صورت حضوری در روزهای 24 و 25 مهرماه در شهرکرد برگزار شد که در مجموع حدود 50 متسابق در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ۱۰ جزء، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و حفظ ۲۰ جزء برگزار شد؛ نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری که آذرماه برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha