مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال‌وبختیاری تمدید شد
کد خبر: 4007635
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
تا ۳۰ آذر ماه؛

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال‌وبختیاری تمدید شد

با تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره، مهلت شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال‌وبختیاری همزمان با سراسر کشور، تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان احمد فرهادی، سرپرست این اداره‌کل اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و تقاضای اعضا مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا با تصمیم شورای سیاستگذاری نهاد کتابخانه‌ها، مهلت ثبت‌نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

فرهادی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ هزار نفر در استان به جمع شرکت‌کنندگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پیوسته‌اند، گفت: همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص)، توزیع هدایای متبرک آستان قدس رضوی در میان شرکت‌کنندگان این جشنواره در استان آغاز شد.

وی افزود: برگزاری ۱۰ دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اثرات مطلوبی در اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه معصومین(ع) و گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره خاندان عصمت و طهارت داشته است از این رو تلاش می‌شود با همکاری دفتر آستان قدس رضوی و کانون‌های خدمت رضوی، شرکت‌کنندگان در این جشنواره در استان با اهدای هدایای متبرکه حرم امام رضا(ع) تکریم شوند.

فرهادی با اشاره به اینکه یازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در ۲ بخش فردی و خانوادگی و همچون سال گذشته در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: شرکت کودکان و نوجوان در جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مناسبی است تا علاوه بر آشنایی آن‌ها با فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی زمینه لازم برای حضور اجتماعی و نقش‌آفرینی آن‌ها در برنامه‌های جمعی نیز فراهم شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یادآور شد: در این دوره، رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهار گزینه‌ای و داستانک‌نویسی، شعر سرایی، پویش«برای امام زمانم» و قصه‌گویی نیز به بخش‌های جشنواره کتابخوانی رضوی افزوده شده است که همین امر افزایش استقبال کودکان و نوجوانان را نیز به همراه داشته است.

وی افزود: بخش ویژه حضرت مهدی (عج) نیز به دلیل آنکه سالروز ولادت این امام بزرگوار دو بار در تقویم شمسی امسال قرار گرفته است، به حوزه‌های جشنواره یازدهم افزوده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این بخش نیز آثار خود را ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha